3 hari x popo.. normal ke? 😅

Baru 1st trimester.. susah betul nak popo.. tapi xde la sakit perut ke apa.. mcm2 buah dah mkn.. normal ke? Boleh tahu sembelit yg normal paling lama berapa hari kalau x popo?

4 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

same to me...tapi bukan sembelit tapi ceri beri...kekdg mcm air paip kuo nye...cuuuuuuuuu aje 😅😅...bila dtg memulasnya tu alahaiiiiii

4mo trước

So far sy x kene lagi cerry berry.. tapi Alhamdulillah lepas consume susu kambing senang sikit nk popo..

preggy doctor here, kadang ada certain supplements for pregnancy mmg akan sebabkan sembelit. better consult ur doctor ya :)

4mo trước

So far sy ambik asid folic je .. leps 4 hari x berak sy ambik inisiatif lain.. sy minun susu kambing karihome alhamdulillah smooth je.. and sy ambik 2 kali sehari .. hari2 dpt popo.. lega sikit perut pun dah x kembung masa sembelit tu

pergi farmasi , beli lactulose jela sis . hehehehe takleh wat apa dh . benda normal dalam preggy 🤣

4mo trước

Owh ini boleh eh preggy mom ambik? Sy bru cuba susu kambing.. minum siang and malam .. alhamdulillah dah boleh popo 🙈

Normql,kdg2 asyik cer ber

4mo trước

Alamak.. tu probs sy , x reti nk teran nak2 tgah pregnant kang lain di teran lain yg kuar 🥲