Ingin tahu
Assalamualaikum,,sekadar bertanya,, saya dah 2tahun lebih berkahwin,, sya dah delay period 3hari,, skrg ada rasa pening²,, pinggang ada rasa sedikit skit,,tpi bhgian ari² tak ada sakit².. cuba buat ujian kehamilan,,semua negatif.. Bulan lepas prnh delay period 6hari.. Tpi tak da rezeki

Wa'alaikumasalam sis! Delay 3 hari dengan pening-pening dan sakit pinggang memang boleh jadi tanda awal, tapi ujian negative tu juga kena ambil serius, kadang hormones je yang berubah, especially kalau cycle kita memang irregular macam bulan lepas. A few of my mum friends pun pernah delay berkali-kali tapi ujian negative, akhirnya it was just stress or hormonal imbalance je. I think best you check with your gynae to make sure semua okay, pastu boleh dia advice kalau perlu cycle-tracking atau check hormone levels, don't worry, you're doing the right thing by being aware!
Đọc thêm