Jus mamariam

Anyone boleh bagi feedback tak jus mamariam? sy baru 8 weeks.. nak try, tp bila tanya Dr diorang xpasti..

2 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Nak ambil untuk apa? Pati tinggi gula. Kalau awak takde GDM, minum lah. Kalau ada, elakkan. Apa2 pun tanya doctor in charge awak.