saya dah 38 minggu 6 hari tp blom ada tanda bersalin.. dr ckp dh tu turun masuk laluan dh
anak ke 4 lain dri yg lain.. yg lain 2 minggu awal

Sabar je mama, setiap baby beda timing! Anak ke-4 pun selalunya unpredictable sebab uterus dah "experience", ada yang cepat, ada yang lambat jugak even if earlier pregnancies came early. Since baby dah turun dan engaged, boleh jadi labour boleh start anytime in the next few days, or even a bit more, tapi mana tahu kan, badan kita ada timing dia sendiri. Honestly for my 3rd, saya panic gak sebab expected early based on previous ones, tapi dia decide nak keluar 39+ weeks, so it happens! Keep doing normal activities, monitor contractions, and if ada concerns or gerak baby berkurang, tanya doctor again, tapi sounds like dah on track saja. Semoga labour starts soon untuk mama!
Đọc thêmSaya edd 13/8..2 kali masuk wad..first sbb cirit birit..pastu bukaan 2cm doc bgi balik,,pastu dh balik umh sehari..bngun tido kuar drh cmtu..kk ckp 3cm,,dokter kt hospital ckp 2cm,,dokter kat hospital cakap awal lagi dtg..sbb sy tak ada contraction…kite jadi confius dan serba salah pulak jadi nya😔😔
Đọc thêmSis dah turun laluan tu dr scan ke?
dr cek laluan dn scan


Mother of 3 energetic magician