Usia kandungan 5 minggu

ada yang pernah mengalami macam sy tak? usia kandungan dh 5 minggu lebih ..tapi alahan semua takde .. perut pun just rasa biasa je

3 Các câu trả lời
 profile icon
Viết phản hồi

Saya dah week 6. Makan semua okay tak rasa apa apa. Kadang terfikir betul ke pregnant walaupun dah pergi scan 🤣. Sekali husband bawa balik durian weekend hari tu, terus nak muntah bau durian sedangkan saya dengan durian tak leh berpisah 🥹

2y trước

kan.. sebab macam ada ke takde ni kejap rasa normal kejap rasa tak